Kerem
Profil →İlk cevap
"Hakan abi şimdi benim bir arkadaşım var amerika ve italyada çalışıyor yıllardır çok üst düzey şirketlerde önemli pozisyonlarda çalıştı.CV si biraz fazla nitelikli olduğu için fazla maaş talep edeceğini düşünüp işe almamazlık yapma diye söylüyorum kendisi bir anca ülkeye dönmek istediği için aşırı bir maaş talebi yok ben görüştüm.Kendi pozisyonu için belirlenen standart maaşı kabul ediyor.Kaçırmayalım bu adamı"
