Hasan Burak Koç
Profil →İlk cevap
"Müdürüm günaydın. Bu otopark meselesiyle ilgili rahatsız ediyorum. Biliyorsunuz geçen hafta güvenlik personelimiz, 18 çalışandan park sırası için rüşvet aldığı için gözaltına alındı. Bu esnada güvenlikle beraber 19 kişi hala otopark listesinde yer alıyor. Bariz bir dolandırıcılık olduğu için onların listeden çıkartılarak benim gibi aylardır otopark sırası gelmeyen 19 mağdur çalışana yer tahsis edilebilir mi?"
