asli doganyigit
Profil →İlk cevap
"Amacım durumu basitleştirmekti, beklentiyi düşürmek değildi.Hâlâ mümkünse patronun, başlangıçta planlanan daha kişisel veya anlamlı hediyeyi sonradan da gönderebilir. Geç kalmış bir jest, hiç yapılmamasından iyidir.Genel müdürle yürüttüğün süreçteki emeğinin farkındayım.TELAFİ ETMEK ADINA hemen teslim olarak kendim yolluyorum hediyeyi"
